onsdag 16 september 2009

Onsdag 16/9

God kväll!
Idag gratuleras Julia, som fyller 5 år.
Under förmiddagen fortsatte jag med mitt röjningsarbete.
Lunchen intogs tillsammans med Solweig och Karl-Erik på Louise. Även lillebror Janne anslöt sig till bordet. Solweig hade kommit från sjukhuset i måndags efter att hon fått en ny höftled.
Efter lunchen åkte jag och hämtade Susanne. Vi skulle till Karlstad och gratulera Julia.
Hemma igen var det bara att ta på sig en tröja och åka mot Karlskoga. Bofors hade sin premiärmatch mot Örebro i hockeyallsvenskan.
Det var första gången jag kommit till Nobelhallen och det var kö ända ut till parkeringsplanen. Träffade Lars Zetterqvist, en rotarykamrat, som jag såg matchen tillsammans med. Det var drygt 4000 åskådare, 4169 om jag inte minns fel. Bofors vann matchen fullt rättvist med 6 - 2. Det verkar som att Sam Hallam har fått bra inställning på spelarna redan från starten.
Det börjar bli sent och jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: