fredag 22 januari 2010

Fredag 22/1

God kväll!
Hade en lat förmiddag med tidningsläsning och tv-sport. Såg Anja ta en pallplats i super G.
Lunchen åt jag på Louise tillsammans med bolagschefen, som kom och satte sig bredvid mig. Det var fullt vid de flesta bord. Det var många pensionärer, de firade väl den nya lönen.
På eftermiddagen tog jag mig an kontrolluppgifter till skattekontoret från Invest. Måste lämna in på räntor och utdelning.
Tillsammans med Elisabeth åkte jag till Karlskoga för matchen Bofors - Troja/Ljungby. Det började bra med 1-0 innan två minuter gått. De spelade också bra i slutet på andra perioden och kom ut till tredje med 3-1. Det verkade ju ganska säkert, men de åkte som yra höns, och tro det eller ej men matchen slutade 3-5. Det sista målet i tom kasse. Det var närmare 3.134 besvikna åskådare som lämnade hallen när matchen var slut.
God natt på er!

Inga kommentarer: