måndag 11 januari 2010

Måndag 11/1

God kväll!
Ja, så var det dags för allvaret igen. Upp klockan 5 för att hinna till Karlskoga och morgongympan. Vi var de mest aktiva som dök upp. Som vanligt var det ett hårt pass. Det märktes att det hade varit uppehåll sedan dagarna före jul. Man kände sig sliten, men förhoppningsvis gör det en del nytta.
Dagens morgontemperatur var som vanligt låg. Idag -18 grader. Under dagen har den gått upp till -8 till -9 grader, men har sjunkit något igen. Med lite tur stannar den halvvägs och blir ytterligare något mildare i morgon.
Satte mig för att titta på tv, men jag måste ha slumrat in, för det program jag skulle se hade slutat och istället var det en familj med ett tiotal ungar. Jag säger bara:"Stackars dom".
Nu är jag pigg igen och nu får det bli nyheter istället.
God natt på er!

Inga kommentarer: