tisdag 19 januari 2010

Tisdag 19/1

God kväll!
Idag har det varit en lugn hemmadag. Körde en tvättmaskin, vattnade blommor samt plockade med en del papper och gjorde de betalningar som kommit. Fakturan på oljan var denna gång 11.000 kronor per kubik, mot 10.300 förra gången.
Har fått nya pensionsuppgiften. Det blir en sänkning med 500 kronor. Det är tur att man har skaffat en egen försäkring att leva av.
Som vanligt blev det lunch i Filipstad, till kvällen gjorde jag en skinkomelett som omväxling.
Även ikväll såg jag Halvåtta hos mig. Det går att få en del idéer till maträtter i detta programmet och i regel är de ganska lätta.
Igår när jag var i Filipstad hade en bil kört på hinken, som jag ställt som varning över borrhålet utanför köksingången. Hoppas bara att bilen inte blev förstörd.
Jag avslutar kvällen med att önska er "God natt"!

Inga kommentarer: