torsdag 14 januari 2010

Torsdag 14/1

God kväll!
Idag blev det full dag. Upp tidigt för gympa i Karlskoga. Därefter till Roland Tedenrud för lite prat och kaffe. Vidare till Rotary och hörde en tjej berätta om hur det är att ha fått kol.
Fortsatte till Marina eftersom jag hört att hon hade en ledig dag. Detta för att hon skulle jobba under helgen. Men där var ingen hemma trots att bilen stod där.
Då fortsatte jag mot Karlstad, där jag skulle träffa min bankkontakt kl. 16. För att dra ut på tiden tog jag en fika strax utanför Kristinehamn under en halvtimme. Jag var ändå framme vid 15-tiden och jag gick till banken för att vänta. Då kom Annika Stutterheim, kontorschef i Karlskoga, och också chef över Filipstad och Kristinehamnskontoret. Vi pratade om ditt o datt tills Ola, min kontakt, dök upp.
Vi gick igenom placeringar både för mig och Invest innan det bar iväg till "Harrys" för en tvårätters. Efter detta åkte vi med "hockeybussen" till Färjestad och såg matchen mot Modo. Färjestad vann med 5-2 (0-0, 3-0 och 2-2).
Nu är det natten, så god natt på er!

Inga kommentarer: