torsdag 21 januari 2010

Torsdag 21/1

God kväll!
Idag gratuleras Martin, som fyller 17 år. Anita skulle ha fyllt 68 år.
Efter gympan tog jag vägen förbi Tedenruds, men det var ingen hemma, så jag fortsatte till Marina.
Sedan var det dags för Rotary. Programmet var egoföredrag av Björn Edman och undertecknad. Jag såg till att jag fick ta mitt först, det är alltid lättast, då har man inget att jämföra med.
När jag kom hem hade de plogat gatan så jag hade vallar att ta bort. När jag ändå hade ute 4-hjulingen fortsatte jag med att ploga alltsammans. Det hade kommit ungefär 5 cm sedan förra gången. Nu ser det bra ut igen och man drar ju inte in så mycket snö.
Lillemor Nyberg har ringt ikväll och vi har haft ett långt samtal. Det var länge sedan som vi pratades vid och det fanns en hel del att dryfta.
God natt på er!

Inga kommentarer: