måndag 18 januari 2010

Måndag 18/1

God kväll!
Idag var det bara -3 grader, när jag skulle åka till Karlskoga. När jag kom ut till bilen var den täckt av stenhård is på ett par mm. Det blev bara några lagom stora titthål, resten fick värmen ta hand om.
Efter gympan blev det en tur till Marina, som fick i uppgift att klippa mig. Det var ett tag sedan det gjordes senast.
Lunchen åt jag i Filipstad. Det blev tillsammans med Solweig och Karl-Erik som kom samtidigt.
När jag kom hem ringde jag Birgit, som jag inte träffat på länge. Hon hade varit förkyld sedan i julas och hade bara varit ute när hon åkt till Konsum och skaffat mat.
Mellan programmen "Hos mig halvåtta" och "Idrottsgalan" ringde Kjell-Åke. De hade i Kalifornien 13 grader och regn. Under Idrottsgalan blev jag avbruten av ett telefonsamtal. Det var en tjej som ville prata med Anita och sälja Omega 3. När man talar om att hon avled för två år sedan blir det ganska fort avslutat. Konstigt att de inte har bättre uppdaterade register.
God natt på er!

Inga kommentarer: