lördag 9 januari 2010

Lördag 9/1

God kväll!
Tänk, idag behövde jag inte bära ved. Det gjorde att jag inte gick upp förrän bortemot halv nio. Fortfarande svinkallt. Imorse -24 grader, och ikväll fortfarande 17-18 minusgrader.
Jag hade tänkt åka och se Boforsmatchen, men ångrade mig och åkte till Simons "kalas" och fick lite mat och kaffe med tårta. Tur var att jag inte åkte till Karlskoga för då hade jag varit där till 16, när helgmatcherna normalt börjar. Dagens match började inte förrän 18. Såg på text-tv att Bofors vann över Malmö på straffar.
Ikväll har jag pratat med min USA-broder. De hade det bra och hade haft släktingar till Carolyn på besök. Har även pratat med Stefan, som ringde strax efter.
Har hittills inte sett någon tv. Det blir närmast en engelsk deckare.
God natt på er!

Inga kommentarer: