lördag 29 maj 2010

Lördag 29/5

God kväll!
Idag var det verkligen ett växlande väder. När jag vaknade var det mulet. Så småningom klarnade det upp och jag gick till Anita med en bukett liljekonvaljer. På vägen började det regna och jag fick ta skydd i kyrkoingången. Sedan klarnade det igen för att övergå i åska och en regnskur. Nu ikväll är det solsken.
Under förmiddagen uppdaterade jag Kroppa IF:s hemsida med uppgifter jag fått från deras årsmöte.
Kände inte för att åka ut och äta idag så därför fixade jag egen lunch. Även den smakade bra.
Under kvällen har jag sett en småtrevlig fotbollsmatch mellan Sverige - Bosnien, med seger för Sverige med 4-2.
Närmast kommer jag antagligen att bläddra mellan någon film och Eurovisionsschlagern. I torsdags när jag satt i ett rum vid sidan om TV:n vaknade jag till liv när jag hörde Danmarks bidrag. Till råga på allt var det en svensk melodi, som inte blev uttagen i den svenska uttagningen. Den svenska låten som vann i Sverige, är det någon som kommer ihåg hur den låter? Inte jag.
God natt på er!

Inga kommentarer: