onsdag 12 maj 2010

Onsdag 12/5

God kväll!
Efter frukosten lastade jag högtryckstvätten på kärran och åkte ner till Birgit. I ett svagt ögonblick hade jag lovat att köra över hennes altaner. Det var snart gjort och så blev det kaffe innan jag återvände hem. Där blev det rensning i stenpartiet och en säck jord som döljer resterande ogräs. Fortsatte till växthuset där jag monterade de skivor som tryckts ut under vintern.
Till Filipstad för en sen lunch. Kom inte dit förrän vid 14:30. En sväng till ICA och ett besök hos Susanne och Sten-Åke. Simon var hemma och han hade införskaffat studentkostymen och trots att det är långt dit fick jag knyta slipsen så att allt skulle vara klart tills dess.
Under kvällen har jag bläddrat mellan ishockey och fotboll.
Nu är det snart dags att krypa till sängs och jag önskar er en god natt!

Inga kommentarer: