måndag 31 maj 2010

Måndag 31/5

God kväll!
Idag avverkades det sista träningspasset för denna säsong. Nu blir det ett uppehåll på ett par månader. Under sommaren gäller det att köra för egen maskin.
När jag kom hem var det full fart på taket. De kommer att göra framsidan först. Idag har de fått av all plåt och också hunnit lägga ny papp på en stor del av ena halvan.
Jag var hantlangare och tog hand om plåt och gammal läkt allt eftersom de slängde ner. I morgon får jag antagligen plocka fram den nya läkten.
Vid tretiden lämnade jag mina jobbarkompisar för att åka till tandläkaren i Karlskoga. Det var dags för undersökning. Jag hade inga hål, men vi bytte ut en gammal ful lagning som jag hade på en framtand. Nu kan jag inte se att den är lagad. Man kan ju fråga sig varför vi inte gjort det tidigare.
Ikväll var jag nere och tittade på måsboet. Det verkar som att hon inte har mer än ett ägg. Tidigare år har det varit tre stycken.
God natt på er!

1 kommentar:

Lotta sa...

Låter som du får din motion iaf :)))
Kramar