tisdag 11 maj 2010

Tisdag 11/5

God kväll!
En fin och klar dag. Jag började med att köra en tvättmaskin samt vattna mina blommor, bl.a en amaryllis, som har stått gömd i "pigkammaren". Bredvid står en orkidé och blommar. Det har jag tolv stycken som gör. Det måste vara den mest lättskötta blomma som finns.
När jag gjorde mitt morgonpass vid pc:n ringde det på dörren. Det var Milton och Lennart, medhjälpare till snickaren. De var här med ställningen som skall användas till taket. Eftersom de var färdiga med ett jobb lämnade de den här.
Träffade också målaren under dagen och han lovade att komma och titta på fönstren, som han hade lovat att han skulle måla förra sommaren.
Har också rensat rabatten vid dammen och passat på att köpa jord som jag lagt ut på ett par rabatter.
Såg Sverige slå Frankrike med 3-2 i hockey. För mig verkar det i underkant mot vad man kan fordra.
God natt på er!

Inga kommentarer: