torsdag 20 maj 2010

Torsdag 20/5

God kväll!
Tidig morgon och iväg till Karlskoga för gympa med fullt gäng, inte så ofta det händer.
Därefter blev det ett par timmar med Tedenrud, kaffefika och diskussioner om ditt o datt.
På Rotary hade vi besök av Saltin som berättade om företagsrekonstruktion alternativt konkurs. Han var med i vår gympagrupp vid starten för drygt ett 20-tal år sedan.
På hemvägen fick jag telefon från Karlen. Nu är det meningen att de kommer i morgon och färdigställer installationen av begvärmen. Jag skulle ha åkt till Västerås, men nu skjuter jag på det tills de är färdiga.
Under eftermiddagen hade jag tel.samtal från en försäkringssäljare. Vi kom fram till att jag hade bättre priser än vad han kunde erbjuda, så jag tackade honom för upplysningen.
Under kvällen har jag sett hur Birger Jarl startade riket Sverige i Västergötland.
Nu får det bli några timmars sömn innan det är dags att ta emot hantverkarna.
God natt på er!

Inga kommentarer: