tisdag 4 maj 2010

Tisdag 4/5

God kväll!
Idag fortsatte jag med den påbörjade rabatten och iordningställde även den på baksidan av huset. I morgon, om vädret tillåter, blir det den stora pionrabatten.
Eftersom revisionfirman deklarerar för Kapro Invest och brukar begära uppskov både för företaget och mig hade jag inte lämnat in deklarationen under gårdagen. Jag måste ha en K10-blankett ifylld och den gör de. För säkerhets skull kollade jag om det var uppskov begärt. Så var det och allt var lugnt.
Idag fick det bli lunch i Filipstad igen. Efter maten tog jag vägen förbi hos Monica och Janne. Där blev det eftermiddagskaffe. Hela huset var fullt av krukor och plantor av alla de slag. Nu väntar de på väder för att kunna plantera ut dem.
Nu väntar kvällens tv-program och jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: