onsdag 7 juli 2010

Onsdag 7/7

God kväll!
Idag känner jag mig ganska nöjd. Tog det lugnt under morgonen, gick ner till sjön och mätte vattentemperaturen, 23 grader. Tittade på måsboet och jag tror att det finns två ungar nu. Det tredje ägget har hon knuffat utanför boet. Troligen är det inte OK. Försökte ta ett kort, men det är nästan omöjligt att se något. Får tydligen skaffa en värstingkamera om man skall ta sådana bilder. Vid 10-tiden kom jag igång med målandet.
Tog en lunchpaus i Filipstad vid 13-tiden. Fortsatte måla till 16, därefter var det en liten kaffepaus innan det blev två timmar gräsklippning. Sedan är det bara att gå runt och titta och njuta av vad som gjorts.
Idag såg jag första , hela matchen i VM. Detta tillsammans med en liter jordgubbar, som smakade bra. Nu är det klart att Spanien möter Holland i finalen.
God natt på er!

Inga kommentarer: