torsdag 22 juli 2010

Torsdag 22/7

God kväll!
En mulen och lite tråkig morgon gjorde att jag stannade inomhus. Vid 9-tiden ringde Kajsa och bjöd hem mig på lunch. Detta var perfekt, då kunde jag göra adm. arbete för Invest innan jag skulle åka iväg. Det är så lätt att låta det ligga tills det blir akut. Under ett par timmar kom det ca 4 mm regn innan jag anlände till Kajsa och Harald vid 12-tiden.
När jag kom hem åkte jag och hämtade modemet som hade kommit. Hur jag än försökte gick det inte att få anslutning. Till sist ringde jag Telia och efter att ha knappat och gjort allt som jag var anvisad, stängt av och på och mycket annat hamnade jag, efter minst en halvtimme, hos en person. När jag sagt mitt ärende sa han att det var problem med linjen men klockan 22.00 skulle det vara klart. Tänk, om jag fått träffa honom från början. Nu vid 20-tiden blev det i alla fall kontakt.
Nu väntar jag bara på nätadaptern till tv-boxen och så är allt återställt efter en enda åsksmäll.
Ni får ha en fortsatt bra dag och god natt på er!

Inga kommentarer: