måndag 12 mars 2012

Måndag 12/3

God Kväll!

Idag var det fullt gäng på gympan, sånär som Lundberg, som fortfarande är kvar på Gran Canaria. Nu är ju all snö borta så då bör han snart dyka upp. Passet var som vanligt fartfyllt och trevligt.

Efter passet blev det full fart hemåt för att kunna ringa urologen i Karlstad före 10.00 och beställa katetrar. Redan om två dagar är de här.

Idag blev det inte mycket gjort. Körde en tvättmaskin och var ute i friska luften och tittade runt. Såg att jag behöver ta ner ett par dåliga björkar. Blir det fortsatt fint vårväder tror jag att jag skall passa på.

Under eftermiddagen fick jag besök av Janne och Monica som berättade om sin nyligen gjorda resa till Sri Lanka.

Kvällen ägnades helt åt hockeyslutspelet. Eftersom båda matcherna gick på kanaler som jag kunde se blev det lite bläddrande mellan dem tills jag såg att matchen mellan AIK - Luleå var mest fart i. Luleå började bäst, men AIK gick förbi och vann matchen med 4-2 trots att Luleå gjorde fyra mål. Men det var två självmål. AIK var värda segern. Den andra matchen, MODO - Skellefteå, slutade 0-4. Den verkade inte alls spännande.

God Natt!

Inga kommentarer: