tisdag 13 mars 2012

Tisdag 13/3

God Kväll!

I morse när jag läste morgontidningarna såg jag i Karlskoga Tidning att det hade varit rusning efter biljetter till BIK:s match i kvalet till elitserien. På lördag är det match mot Djurgården hemma. Eftersom jag inte hade skaffat biljetter gick jag in på "Biljettställets" hemsida. Det visade sig då att alla sittplatser var utsålda. Det är som på alla andra områden, är man inte med och hugger, går det åt skogen.
 Fin morgon och fint väder gjorde att jag fick lust till lite uteaktiviteter. Gick ner och tittade på två utslagna björkar. Funderade på hur jag skulle lägga dem och om de var i största laget för mig.
 Det slutade med att jag fortsatte ner till sjön och där såg jag hur isen på sina ställen redan hade försvunnit.
Jag fortsatte upp mot uthuset och in i "snickarboa" där jag färdigställde en fågelholk som jag börjat på. Vår i luften och fågelkvitter gjorde att den också blev uppsatt.

I kväll blir det slutspelshockey på TV. Björkarna får vänta till en annan fin dag.

God Natt!

Inga kommentarer: