onsdag 28 mars 2012

Onsdag 28/3

God Kväll!

Idag var det tråkigare väder, vilket gjorde att det blev en del inomhusarbete, som är nödvändigt emellanåt. Det var först lite tvätt och diskplockande. Fortsatte sedan med KAPRO-jobb, fakturering och skatteredovisning för mars.

När jag åkte till Filipstad och postade brev tittade jag även in hos måg och dotter. De var på väg till Wasabutiken, så jag hängde på. Trots att jag inte skulle ha något blev det i alla fall några paket. Eftersom Susanne var med fick jag 15%, deras personalrabatt.

Kvällen har ägnats åt semifinalen i hockeyslutspelet. Såg Färjestad-Brynäs, där Brynäs vann, mycket beroende på dålig disciplin hos Färjestad, som tog några helt onödiga utvisningar.

AIK-Skellefteå slutade oavgjort och just nu är det paus efter första förlängningsperioden. Det blir en sen kväll eftersom jag efter hockeyn skall titta på Sveriges Mästerkock, som jag spelat in.

God Natt!

Inga kommentarer: