fredag 21 september 2012

Fredag 21/9

God Kväll!

Efter frukost och tidningar blev det lite plock med blommor, minimal städning samt en tvättmaskin.

Efter 11-kaffet var det dags för röjsågen. Idag blev det trekanten mellan de två vägarna. När det var klart var det dags för lunch.

Efter lunchen blev jag väldigt slö och insåg att jag måste hitta på något. Jag plockade ihop lite tidningar och åkte till Susanne och Sten-Åke efter att först passerat Coop. Där blev det eftermiddagskaffe. Strax efter min ankomst kom den lilla dottern, Sofie, tillsammans med Stefan. Efter mycket diskuterande återvände jag hem, lagom för att titta på matchen Djurgården-Häcken. Såg inte hela eftersom jag slog över till Doobidoo, fortsatte med Skavlan och just nu ser jag en film, men jag gör som i reklamen,pausar. Såg dock att Häcken vann matchen. På I-paden följde jag samtidigt BIK:s match mot Troja/Ljungby. Tyvärr förlust, (0-0, 1-2, 3-0).

God Natt!

Inga kommentarer: