tisdag 11 september 2012

Tisdag 11/9

God Kväll!

Idag var det gympa med fullt gäng. Tufft och svettigt var det, men roligt.

Jag har kört utan fungerande belysning på nummerplåten under en lång tid och idag åkte jag och köpte en ny lampa. När jag bytte den visade det sig att jag skulle ha köpt två eftersom båda var trasiga. Jag hade inte tittat utan bara läst på displayen. Det får bli en tur till.

När jag kom hem blev jag sittande med hockeybilagan, som var med i Karlskoga Tidning. I morgon startar allsvenskan med BIK mot Asplöven från Haparanda. Den matchen missar jag eftersom det blir Filipstad och Häckner istället.

Efter läsningen blev det i alla fall färdigtvättat på verandan. Kanske det kan bli målning också. Det beror på hur vädret kommer att bli framöver.

Kvällen har ägnats åt fotbollsmatchen mellan Sverige och Kazakstan. Sverige vann med 2-0 i en inte allt för spännande match.

God Natt!

Inga kommentarer: