fredag 28 september 2012

Fredag 28/9

God Kväll!

En strålande höstdag. Jag hade tidigare bestämt att jag skulle åka till Västerås, men p.g.a. vädret drog jag på det i det längsta. Klarade av en del småuppgifter. Det är alltid något man vill fixa till innan man låser igen dörren. Hade tänkt vara i Västerås vid 2-3 tiden. Strax innan jag skulle åka kom Birgit förbi så det blev något försenat. Var i alla fall i Västerås kvart över tre och mottogs med mat.

Gudrun ville till en affär, Nisses, där de hade utförsäljning. Den låg ihop med alla andra affärer runt IKEA. De hade nyligen gått i konkurs, därav utförsäljningen. Det var väldigt utplockat och vi åkte snart hem igen.

Eftersom Gudrun har kanal 10 kunde jag titta på Malmö - Djurgården. Jag såg fram till 1-1, sedan var det dags för Doobidoo och Skavlan. Såg dock på text-tv att Djurgården hade vunnit med 2-1.

God Natt!

Inga kommentarer: