torsdag 27 september 2012

Torsdag 27/9

God Kväll!

Torsdag, och som vanligt gympa mellan 7.00 - 8.00, följt av frukost i glada vänners lag samt fortsatt kaffedrickande vid besök hos Tedenrud.

På Rotary hade vi besök av Tony Ring, racerförare från Karlskoga. Han berättade om ett projekt som kommer att inträffa vecka 24 nästa år. Då kommer man att ha tävlingar för både bilar, båtar och motorcyklar plus en massa olika jippon. Han hade parkerat sin Ferrari utanför ingången till hotellet. Jag såg ju att det stod en lite annorlunda bil där, men eftersom jag inte är värst bilintresserad tänkte jag inte på att det stod ett vidunder för ett par miljoner där. Men det gjorde andra, som flockades runt den.

När jag kom hem laddade jag en tvättmaskin med tränings- och underkläder. Jag har alldeles nyss hängt upp tvätten, för jag glömde helt bort den bland allt TV-tittande.

Idag blev det två fotbollsmatcher, Häcken-Helsingborg 2-2 och Malmö-Göteborgskamraterna 1-2. Samtidigt följde jag BIK-Mora på I-paden. Där vann BIK med 2-0 (0-0, 0-1, 0-1). Sista målet i tom kasse.

God Natt!

Inga kommentarer: