måndag 10 september 2012

Måndag 10/9

God Kväll!

Börjar med att gratulera min andra dotter, som idag fyller femtio år. Ung fader med gamla barn.

Efter frukosten ringde jag BIK Karlskoga och fixade säsongens biljetter till hemmamatcherna. Kommer på posten, seriespelet börjar på onsdag. Åkte in till Filipstad och köpte biljetter till Sten-Åke och mig för föreställningen på onsdag med Carl-Einar Häckner. Det var redan många platser strukna så det blir nog fullt i Folkets Hus på onsdag.

Idag hade jag lite olika arbetsuppgifter att välja mellan. Det blev tvättning av dörr- och fönsterpartier vid entrén. Det är mycket beläggning som fastnar och det var behövligt. Egentligen skulle jag måla också, men det får antagligen vänta till nästa år. När det vita nu var rent såg man hur skitigt det såg ut på det röda och därför tog jag en del på det också. Jag lämnade dock en del till kommande dagar. Nu blev jag även tvungen att putsa fönstren utvändigt eftersom de blev nersölade. Det ena arbetet ger det andra!

Åkte till Karlskoga för att uppvakta Marina. Det blir större fest den 22:e.

God Natt!


Inga kommentarer: