tisdag 4 september 2012

Tisdag 4/9

God Kväll!

I morse var det dags för höstens första gympa. Det var bara en deltagare som fattades. Ni skall inte tro att det blev en försiktig start, utan som vanligt full fart. Carola hade troligen varit på kurs under sommaren för hon körde en del nya magövningar.

När jag kom hem blev det en tredje frukost med Gudrun innan hon startade hemresan.

Ett småregnigt väder gjorde att jag stannade inne och uträttade en del datajobb. Under eftermiddagen blev det en tur till Filipstad och ICA. Där träffade jag Susanne och jag stannade till hos dem på hemvägen.

När jag varit hemma någon timme ringde telefonen och när jag hörde rösten på Inge Liljengren begrep jag genast att jag hade glömt bort Kuggarnas första höstmöte. Tyckte inte det var någon idé att åka in till Karlskoga eftersom mötet precis skulle börja och de i så fall hade fått vänta en bra stund. För mig fick det istället bli TV-tittande.

God Natt!

Inga kommentarer: