tisdag 18 september 2012

Tisdag 18/9

God Kväll!

Idag blev det ett pass med mycket ben och magträning. Vid frukosten kände sig samtliga ganska möra.

När jag kom hem fick det bli ytterligare en liten frukost, därefter tog vi det lugnt eftersom det hade börjat regna. Jag passade på att lägga in mina betalningar. Tänk, en bensinräkning under tretusen. Det brukar ligga runt fyra i vanliga fall. Min absolut högsta kostnadspost.

Peter Birath ringde och bjöd mig på matchen Färjestad-Frölunda. När vi pratade vidare, kom jag på att jag skulle på 50-årsfest den dagen, så det var bara att tacka nej. Nu blir det troligen matchen mot Modo istället.

Vi åkte in till Louise och åt fläsk med löksås till lunch. Det blev så mycket så vi tog en vilostund när vi kom hem. Kvicknade i alla fall till och tog ett pass med röjsågen. Det hade blivit bättre väder och uppehåll. När det var dags att tanka igen var det också dags att sluta för nu hade regnet börjat lite smått. Nu är första etappen snart klar. Hade blivit det om inte regnet kommit.

God Natt!

Inga kommentarer: