fredag 12 april 2013

Fredag 12/4

God Kväll!

Här sitter jag i stearinljusets sken med min I-pad. Strömmen försvann för drygt en timme sedan. Var först borta någon minut, men sedan kom strömmen tillbaka för att efter ytterligare några minuter försvinna igen. Det är inget jag är van vid eftersom det under mina 20 år i Nykroppa knappt har inträffat tidigare.

I förmiddags var Susanne och jag inne i Karlskoga och köpte födelsedagspresent till Viktor, som fyller år på söndag. Samtidigt passade Susanne på att besöka Ö&B för att göra några fynd.

Jag stannade till i Storfors och köpte lite kaffebröd eftersom Gudrun var på väg från Västerås. När vi svängde in på gården hade hon precis parkerat bilen. Efter en fika fortsatte Susanne till Filipstad och jag började med en avokadosallad med knaperstekt bacon till lunch.

Precis nu kom strömmen tillbaka och nu får det bli Tv-tittande resten av kvällen.

God Natt!

Inga kommentarer: