lördag 20 april 2013

Lördag 20/4

God Kväll!
 
Under förmiddagen gick jag ner till Birgit och fick 11-kaffe samtidigt som det blev en lång pratstund.
 Jag har funderat på hur det kommer sig att locket på fröautomaten då och då sitter på sniskan. Idag fick jag se svaret. När jag tittade ut hängde en ekorre i grenen ovanför och petade av locket.
 När jag var på väg från Birgit ringde Sofie. Hon har sina däck lagrade hos mig. Nu, lite sent, tänkte hon byta till sommardäcken. En stund senare dök hon, fadern och pojkvännen upp.
 Bilägarinnan var nog den som jobbade hårdast.
 Vid fikan kom Sten-Åke på att vi kanske skulle gå till LaStrada och äta lunch när Susanne kom från jobbet. Det var nog mest för att slippa laga mat tills hon kom hem. Här har hela gänget samlats. Hela klanen Larsson-Svensson plus Stefan. När vi satt där fick vi även besök av Viktor med far som gick förbi.
Jag hade vid tidigare tillfälle ätit en pizza på pizzerian och då klarade jag bara halva så nu valde jag istället en Västkustsallad. Den var inte liten den heller, så nu har det inte blivit någon mer mat idag.

Resten av kvällen kommer att ägnas åt TV-tittande.

God Natt!

Inga kommentarer: