fredag 16 januari 2009

Fredag 16/1

God kväll!
Äntligen! En bra match av Bofors på bortais och dessutom i TV. Seger med 2-0 mot Malmö.
Under förmiddagen ringde Stefan och talade om att han spelet in The Freshments senaste DVD till mig. Det gjorde att jag åkte till Kristinehamn och vi gick ut och åt lunch på "Gretas". Det var ett bra matställe med vettigt pris. Förutom nämnda skiva skickade han med ett par filmer av troligen actionstil. Dessutom musikCD, så nu har jag cd-spelaren full med skivor.
Under eftermiddagen var det dags för försenat firande av Simons 18-årsdag. Det bjöds på pajer samt kaffe och tårta. Efter maten tittade vi män på hockeymatchen mellan Malmö - Bofors. Efter två perioder, när det stod 0-0, passade jag på att bege mig hemåt. Som tur var kom jag hem i tid och fick se de två mål som Bofors lyckades göra. Detta efter två bra anfall.
Tack för idag och god natt!

Inga kommentarer: