torsdag 8 januari 2009

Torsdag 8/1

God kväll!
Idag var det en tidig morgon beroende på att det var första träningstillfället i år. Vid halvsextiden, då jag tog lite frukost SMS:ade jag ett grattis till Simon, som fyllde 18 år idag.
Vi var bara fem tappra som tränade denna första gång. Efter träningen åkte jag hem till Lotta och Viktor och fick ett par koppar kaffe innan jag åkte till Rotary, som också hade sitt första möte i år.
Jennifer, jag träffade och pratade lite med Idol-Lars, som hade följt med sin mamma på mötet.
När jag kommit hem ringde Stefan Funke, bilförsäljare, och frågade hur det gick med nya bilen. Jag sa att det är många som blinkar på mig när jag kör på halvljus och därför åker jag in och de får titta på inställningen med datan under morgondagen.
Under kvällen har jag nu sett Färjestad vinna över Skellefteå.
Ni får ha en fortsatt bra dag och god natt!

Inga kommentarer: