torsdag 1 januari 2009

Torsdag 1/1 2009

Kroppa kyrka 2009-01-01
God kväll och God Fortsättning på det nya året!
Återigen en vacker men kylig dag. Hela dagen låg temperaturen omkring minus 10 grader.
Igårkväll hos Susanne åt vi gott och tittade på matchen mellan Sverige- Ryssland. En bra match av Sverige. Såg också en film innan jag återvände hem.
I förmiddags tittade jag på en trevlig film, Kärlek på menyn, innan jag gick ner till sjön och tog sjövägen till udden och vidare runt kyrkogården. Jag kan meddela mina oroliga barn att det var ett flertal personer på isen och helt ofarligt.
Vid 17-tiden tittade Lotta, Conny, Andreas och Viktor in. Viktor gjorde inte stort väsen av sig, han sov hela tiden. De hade varit hos Anita och var på väg till Karlskoga efter att ha firat nyår i Filipstad.
Redan nu önskar jag er en god natt.

Inga kommentarer: