onsdag 31 december 2008

Onsdag 31/12

Strandkullen på nyårsaftonen 2008
God kväll!
En kylig, men vacker dag. När jag stack ut på min motionspromenad, 10:45, var det forfarande ca 8 grader kallt. Jag tog en snabb promenad i cirka en timme.
Tillbaka passade jag på att fylla upp småfåglarnas matbord med solrosfrön och nötter, startade 4-hjulingen eftersom den hade stått länge nu och tog en del kort.
Fixade lunchen hemma idag och har också tagit årets sista bastubad.
Nu i eftermiddag skall jag tända ett ljus hos Remo och gå upp till Anita och byta ut ett ljus som har brunnit färdigt.
Vid 18-tiden skall jag vara hos Susanne och Sten-Åke, där jag skall fira in det nya året.
Till de som läser min blogg önskar jag ett Gott Nytt År.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pappa!
Passar på att låna Connys dator och passar på att ha nöjet att läsa din blogg, usch va jag saknar detta! Hoppas ni hade det trevligt igår och jag önskar dig en god fortsättning. svängde in till anita igår på vägen in till stan, jättefint. glömde tyvärr ljuset hemma men tänder ett idag om det går bra. Du kanske är hemma när vi åker förbi men jag ringer... Ha det riktigt gott nu tills vi hörs. kramar