fredag 12 december 2008

Fredag 12/12

God kväll!
En dag som det snöat mer eller mindre hela dagen.
Under förmiddagen ordnade jag med en del brev som skulle iväg till Skyllbergs samt protokoll, som sänds till mig, men som skulle justeras på annat håll innan jag skulle ta hand om det och skicka ut till samtliga inom Sälengruppen.
Efter lunchen i Filipstad körde jag säsongens första plogning. Det hade kommit ca 10 cm. Jag har inte satt på snökedjorna på 4-hjulingen. När jag startade med 2-hjulsdrift gick det inte alls. Det bara slirade. Jag lade då in 4-hjulsdrift och sen var det inga problem. Troligen klarar jag hela vintern utan kedjorna.
Nu kommer jag närmast att titta på en allsvensk match på TV och sedan får det väl bli "På spåret" eller liknande.
Jag säger redan nu:"God natt!"

Inga kommentarer: