fredag 26 december 2008

Fredag 26/12

God kväll!
I förmiddags, när jag åkte till Filipstad för att ta ut lite pengar, passade jag på att hälsa på hos Susanne och Sten-Åke och få en förmiddagsfika.
Jag tog en promenad i Nykroppa som avslutades via kyrkogården, där jag bytte ut ett ljus. Idag fixade jag lite mat innan jag åkte till Karlskoga och uppvaktade Andreas, som fyllde 18 år.
När jag lämnade Lotta, tog jag med mig Andreas till hans lägenhet i Filipstad. Senare skulle Susanne och Sofie komma dit och uppvakta honom.
Tack Lotta för julklappen, som jag fick med mig.
Jag kom precis hem så att jag kunde se "På spåret". Hade först tänkt se "Körslaget" men valde den tidigare. Just nu lyssnar jag på Countrygalan i Nashville. Jag har också satt på en kopp kaffe, eftersom jag började känna mig lite för slö.
Ni får ha en God natt!

Inga kommentarer: