onsdag 17 december 2008

Onsdag 17/12

God kväll!
Hade bestämt mig för att städa toaletterna och badrummet idag. Vid 9-tiden ringde Kajsa och undrade om jag var hemma vid 13:30-tiden. Även om jag inte tycker att städningen var absolut nödvändig så skyndade detta på igångsättandet.
Kajsa och Harald kom som de skulle och Kajsa hade med sig bullar, sockerkaka, en kaka som jag inte vet vad den kallas samt en julblomma. De hade också varit och tänt ett ljus hos Anita.
Jag hade fått tillbaka justerat protokoll från årsmötet och jag plockade därför ihop alla papper, som skulle iväg till andelsägarna, och skickade dessa så att de kommer fram i år.
Tog en sväng till ICA och på hemvägen kollade jag att ljusen inte hade slocknat.
Nu väntar jag på att klockan skall närma sig 18 och Elisabeth kommer och vi fortsätter till Karlskoga och matchen Bofors-Borås. En måstematch för båda lagen.
God Natt på er!

Inga kommentarer: