tisdag 30 december 2008

Tisdag 30/12

God Kväll!
Idag en betydligt behagligare morgon, endast 4,5 minus. Under förmiddagen gick jag ner till sjön för att kolla isen, tänkte eventuellt ta fram skridskorna för en liten tur. Nere vid sjön blåste det lite snålt så jag avstod.
På Louise träffade jag Janne igen. Han hade kommit till kaffet, när jag började äta. Avslutningen blev dock samtidigt.
Idag har jag bara gått omkring och småplockat lite. Det har varit en riktigt lat dag, men sådana skall väl också finnas.
Nu under kvällen tittar jag på Djurgården - Södertälje. En match som Djurgården leder med 3-2 efter två perioder.
Telefonen ringer! Det var Britt Fredriksson som skulle höra hur det står till samt berättade om sin pappa, som nu har legat på Karlstad Lasarett i sju veckor.
Efter tre perioder står det nu 3 - 3 och det blir förlängning.
God natt säger jag innan jag slår över till en film.

Inga kommentarer: