måndag 22 december 2008

Måndag 22/12

God eftermiddag!
Åtta tappra avverkade årets sista gympapass. Nu blir det inget förrän den 8:e januari.
Jag handlade lite smått på Kronhallen innan jag åkte och köpte en julgrupp, som jag lämnade till Kajsa och Harald för alla bullar och luncher jag fått av dem. De var inte hemma men jag ställde den på trappan. Det är bara att hoppas att den klarade sig.
Lunchen åt jag i Filipstad och samtidigt skulle jag ta ut en postväxel på Nordea. Där var det fullt med folk, men det ordnade sig till slut.
På Louise pratade jag lite med Calle Stjärnlöv, som satt där med fadern. Jag gratulerade honom till den stora investeringen i en kulturlokal i Stockholm.
Nu väntar jag närmast på Elisabeth, som kommer hit på en ostafton.
Ni får ha en bra fortsättning på dagen och jag önskar er God Natt!

Inga kommentarer: