söndag 14 december 2008

Söndag 14/12

Hondan efter väl utfört arbete.
God kväll!
Återigen grått och milt.
Tänkte titta på sport under förmiddagen, men tog en snabb promenad under knappt en timme. Det var gott väder att vara ute i, men nu har all snön fallit från träden och det ser tristare ut igen.
När jag kom hem hörde jag hur snön kanade av taket och jag gick upp på altantaket vid parabolen och rensade undan snön. Den läggs annars på hög och så småningom kan parabolen få en tryckare så att den kommer ur sitt läge.
Idag fixade jag min egen mat. Problemet är att det blir för mycket och eftersom jag inte vill slänga något blir jag alltför mätt.
På eftermiddagen åkte jag till Karlskoga och såg KHC-Kungsör. Kungsör tog ledningen med 1-0 men KHC vann matchen med 13-1. Sammy gjorde ett mål och en assist.
God Natt på er!

Inga kommentarer: