torsdag 18 december 2008

Torsdag 18/12

Tänk er denna bil i något mörkare färg och utrustad med en motor på 300hk, automatlåda, 4-hjulsdrift och som själv sköter fickparkeringen.
God kväll!
Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen i Karlskoga.
Det började som vanligt på torsdagsmorgonen med ett träningspass.
Efter frukosten åkte jag till Normans för att provköra ovanstående bilmodell. Thomas kom också dit, han har ju kört Passat under flera år. Vi tog en tur till Kristinehamn och tillbaka.
Därefter var jag tvungen att åka till Rotary, men jag lovade att återkomma senare för att ge besked om hur jag skulle göra.
På Rotary var det julbuffé och inget speciellt program. Vi har ofta ett vinlotteri och tro det eller ej men jag vann vinflaskan.
På tal om att vinna hade det kommit in 150 kronor på mitt konto för en vecka sedan. Det var en vinst från Postkodlotteriet.
Tillbaka hos Normans tog jag ytterligare en tur innan jag skrev på ordersedeln. Den 23:e skall jag hämta den när de fått på vinterhjulen. Givetvis dubbade.
Nu blir det lite kvällsmat och TV resten av kvällen.
God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att det blev en ny bil åt dig. Du får köra försiktigt bara. Jag hoppas att det är farthållare med.
Kram och Lycka till/ Susanne

Anonym sa...

Givetvis!