fredag 23 januari 2009

Fredag 23/1

God kväll!
Fortfarande mulet och grått samt noll-gradigt när man går upp på morgonen.
Förmiddagen gick åt till att plocka iordning papper, småstäda och pyssla om blommorna.
Efter lunchen i Filipstad tog jag vägen förbi ICA och provianterade till mig och småfåglarna. Tog också vägen förbi Susanne med veckans skörd av tidningar. Där satt Ulrika, men trots det stannade jag en stund. När hon försvann dök herr Larsson upp tidigare än väntat. Han hade tagit flextid. Jag stannade ytterligare en stund och fick mig en kopp kaffe innan jag återvände till Nykroppa.
Hemma igen följde jag skidskyttet och fick se svenskarna göra bra insatser. Tvåa och fyra är ju ovanligt bra.
Fixade mig lite kvällsmat idag och det smakade bra.
Nu kommer kvällen att ägnas åt TV. Det blir antingen "På spåret" eller "Let`s dance" eller också lite av vardera.
Ni får ha det så bra och "God natt"!

Inga kommentarer: