lördag 31 januari 2009

Lördag 31/1



Bilder tagna av Lillemor, då hon besökte oss 2007-04-15 och vi åt lunch vid båthuset.
God kväll!
Idag är det ett år sedan Anita avled. Det har inte varit någon rolig dag. Alldeles för många minnen har kommit fram.
På förmiddagen ringde Stefan och vi hade ett långt samtal. Lotta hade försökt nå mig, så jag ringde upp henne. Hon ville komma på besök och sätta ett ljus på graven.
Vi träffades på Louise och åt en gemensam lunch. Sedan gick hon till en kompis innan hon kom till Nykroppa. Det var då lagom för en eftermiddagsfika.
När hon åkt började jag titta på matchen Linköping-MODO, som fortfarande pågår.
Senare på kvällen kommer jag att följa "Körslaget".
Jag önskar mina läsare en God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pappa!
Även jag vill tacka för att du valde dessa fina kort på er tillsammans! Det är ju så här man vill minnas Anita: full av glädje och livsvilja, ni ser så lyckliga ut båda två!
Vi tänker på dig!
varma kramar från Åsa