fredag 2 januari 2009

Fredag 2/1

Östersjön 2009-01-02
God kväll!
En kall men vacker dag med blå himmel. Eftersom det var så kallt att jag inte ville gå ut på promenad passade jag på att tvätta upp den tvätt som fanns kvar. Jag hämtade in skridskorna från uthuset och räknar med att det blir skridskoväder i morgon.
Jag åkte in till Louise och åt lunch, stekt fisk.
Efter lunchen åkte jag in till Karlskoga för att tömma postboxen. På väg dit träffade jag på Kajsa Jansson som var ute och motionerade efter vägen. Jag stannade och hon bad mig komma in när jag åkte tillbaka.
Efter posten passade jag på att åka till Ceveds och köpte rengöringsmedel till skidorna. Jag tror att jag kommer upp till Sälen så småningom och då gäller det att ha skidorna i trim.
Jag åkte in till Kajsa och Harald och hade en trevlig eftermiddag med kaffe och dopp samt en hel del diskussioner om diverse spörsmål.
Ikväll har jag pratat med såväl min lillasyster som lillebror samt Elisabeth.
På TV:n har jag sett På spåret samt en del av matchen mellan Huddinge - Björklöven, 3-1. Efter vad Björklöven visade upp har Bofors stora möjligheter att vinna matchen på söndag mot dem.
Till sist: God natt på er!


Inga kommentarer: