onsdag 21 januari 2009

Onsdag 21/1

God kväll!
Åter en mulen och grå dag med temperatur omkring noll. Det fick bli strykning av den tvätt som hade samlats ett tag.
När jag kom till Louise för att äta satt Greta och Gunnar Johansson där och de kallade på mig så det blev en lunch med diverse diskussioner.
Under eftermiddagen åkte jag för att gratulera Martin, som fyllde 16 år. Tyvärr var det ingen hemma så presenten hamnade i brevlådan. Det är bara att hoppas att den blir kvar tills de kommer hem.
Lotta ringde och frågade om jag bjöd på kaffe. Hon var i närheten så det var bara att brygga. Hon var på väg från Anita, där hon hade varit och tänt ett ljus,eftersom hon hade sin födelsedag. Jag hade tidigare varit uppe och tänt ett extra ljus.
Efter ett tag åkte hon vidare till Andreas med lite matvaror eftersom han var hemma och hade magsjuka.
Nu får det bli lite nyheter och jag önskar er God Natt!

Inga kommentarer: