onsdag 14 januari 2009

Onsdag 14/1

God kväll!
Förmiddagen ägnade jag åt att göra iordning kontrolluppgifter till skatteverket. Jag har fortfarande en i styrelsen som har en liten lön och det innebär att det måste in före månadens slut. Jag hade också lite att ordna för Sälenhuset.
Hade tänkt att åka till Karlskoga och se KHC spela, men när Rundin ringde och sa att han hörde att jag var förkyld ändrade jag mig. Det är ju inte det bästa att sitta i en tom och kall hall om man är på gränsen att känna sig lite dålig.
Såg istället damskidskyttelaget bli trea. Nu håller jag på att titta på ett program om Thailand. Det får nog bli en resa dit till vintern igen. Det ser verkligen skönt ut.
Jag fick inte se färdigt programmet för det ringde på dörren och det var Thomas, som kom på besök. Det fick därför bli en kaffefika.
Nu blir det väl lite nyheter innan jag kryper till sängs. Jag har träning i morgon och skall därför upp tidigt.
God Natt!

Inga kommentarer: