fredag 30 januari 2009

Fredag 30/1

God kväll!
Hela förmiddagen gick åt till att plocka bland Invests papper. Det är dags att slutföra 2008. Enda avbrottet på förmiddagen var ett telefonsamtal från Stefan.
Efter lunchen fortsatte jag med Invest, men jag blev så slö så jag tog en tur på sjön för att piggna till.
Jag tyckte jag hade lite tråkigt och därför tog jag min vända till Anita och såg till att byta ut ett ljus. Jag åkte vidare till Filipstad och tittade in hos Janne. Han hade gått till badhuset, men Monika var hemma och därför stannade jag på en kaffetår. Hon hade bakat så hon skickade med matbröd, som smakade bra, och det räcker även till frukosten i morgon.
Kvällen gick åt till att växelvis titta på "På spåret" och "Let´s dance ". Vid 22-tiden ringde Lillemor och vi hade ett långt samtal. Jag har tänkt ringa flera gånger, men det har aldrig blivit av. Det var verkligen en trevlig pratstund. Det är synd att man inte tar sig i kragen och ringer någon gång. Det får bli bättring! Hon talade om att Kristin hade disputerat och försvarat sin avhandling idag. Det hade gått bra och det är bara att gratulera till ett snabbt och bra utfört arbete.
Nu skall jag se vilket danspar som åkte ut idag. För övrigt:"God natt på er".

Inga kommentarer: