onsdag 7 januari 2009

Onsdag 7/1

God kväll!
Återigen en molnfri himmel och till detta ca 12 grader minus.
Det fick bli lite administrativt arbete på förmiddagen, bokföring för Invest.
Lunchen intogs i Filipstad och efter måltiden passade jag på att handla lite. Jag gick till Håkanssons och köpte en jacka. Det fanns inte så mycket att välja på så jag tog den första som passade i storlek. Den är väldigt lik en annan jag har, men har lite bättre fickor för plånbok etc. Sedan gick jag till den nya sportaffären och skaffade ett par burkar skidvalla eftersom jag inte vet var jag har ställt den gamla uppsättningen jag har.
Under eftermiddagen tog jag en promenad på sjön, men det drog ganska kallt så jag gick upp vid båthamnen och fortsatte till kyrkogården och kollade ljusen.
I slutet på januari skall jag hålla ett föredrag i Kuggarna, så jag har börjat fundera på hur det skall se ut. Det blir i alla fall om företagande.
Nu får det antagligen bli lite TV innan det blir läggdags.
Ni får ha en God Natt!

Inga kommentarer: