måndag 5 januari 2009

Måndag 5/1

God kväll!
Vinterns kallaste morgon hittills, drygt 19 grader.
Jag hade tänkt åka till Alingsås men med tanke på det kalla vädret föredrog jag att stanna hemma. Eftersom pannan går för fullt just nu tänkte jag på vad som kunde hända om den stannade. Dessutom skulle Ann-Marie till vårdcentralen med halsont eller något liknande.
Förmiddagen fick gå åt till att göra iordning bokföring för Invest. Eftersom jag hade haft det liggande ett tag nu tar det ju längre tid att komma ihåg alla transaktioner med fonder etc.
Lunchen blev som vanligt i Filipstad och sen tog jag en avstickare till Susanne. Åsa med döttrar var där och det var dags för kaffe när jag kom. Det var bara att dricka ytterligare någon kopp efter maten. Även Sten-Åke, Simon och Sofie anslöt.
När jag kommit hem ringde Birgit och bjöd in mig på lunch i morgon.
Kvällen kommer att gå åt till TV-tittande. Höjdpunkten blir förhoppningsvis finalmatchen mellan Kanada- Sverige i juniorVM.
Till sist önskar jag God Natt!

Inga kommentarer: