tisdag 13 januari 2009

Tisdag 13/1

God kväll!
Åter en dag med plusgrader. All snö har försvunnit och det är grått och trist. Fördelen var att jag kunde tvätta av bilen hemma på gården. Nu ser den ny ut igen.
Passade på att göra skatteredovisningen för Invest eftersom den skall vara inne på måndag. Tog även fram lite annat som skall in före månadens slut.
Efter lunchen i Filipstad plockade jag undan mina julsaker, som jag ställt fram. Det var ju inte så mycket eftersom jag nöjt mig med adventsstakar i fönstren samt ett par vanliga ljusstakar och ett par tomtar. Trots att det är 20-dagknut idag låter jag utegranen lysa ett tag till.
Ikväll har jag sett Luleå vinna över V Frölunda och Borås över Oskarshamn. Eftersom det var en kvart förskjutning mellan matcherna gick det att följa båda.
Nu får det bli nyheter och därefter har jag troligen fått nog av TV för ikväll.
Er önskar jag God Natt!

Inga kommentarer: