fredag 13 februari 2009

Fredag 13/2

God natt får jag säga, tiden har runnit iväg och det är sent.
Under förmiddagen var jag tvungen att åka in till Filipstad och uträtta några ärenden. Eftersom affärerna öppnar först klockan 10 hann jag med att ploga rent efter det lilla snötäcke som kom för någon dag sedan.
När jag ändå var i F-stad passade jag på att åka till Susanne och hämta ett par tårtor som hon hade gjort.
Lite över ett kom Ann-Marie och Harry och vi åkte in till Louise och åt lunch. Jag hade tänkt att bjuda på mat på kvällen.
Klockan sju blev det en trerätters måltid. Jag hade även bjudit in Elisabeth. Det tycktes som att alla var nöjda med maten.
Efter de två första rätterna tittade vi på hockeymatchen Malmö-AIK. Vi såg tredje perioden. Seger till Malmö.
Sedan fick det bli dessert och en film. Därför blev det en sen kväll.
Trots det, god natt på er.

Inga kommentarer: