måndag 16 februari 2009

Måndag 16/2

God kväll!
Trots att jag hade gäster åkte jag iväg vid 6-tiden för träningspasset. Jag var hemma strax efter halvtio och då var de försvunna. Enligt min rapportör hade de varit uppe vid 8-tiden.
Strax efter det att jag kommit hem samlade jag ihop tidningar, kakor och en obruten tårta och åkte hem till Susanne med. Jag hade ändå tillräckligt kvar hos mig. Hon var inte hemma, men jag mötte henne när jag skulle åka så jag hängde med tillbaka och fick lite förmiddagskaffe.
Eftersom Birgit hade ringt mig under lördagen och meddelat att hon varit på lasarettet i Karlskoga under ett par tillfällen de senaste dagarna ringde jag upp henne för att höra hur hon mådde. Hon verkade ganska pigg.
En kvart senare ringde hon mig igen. Hon hade slagit på TV:n och fått meddelandet att hon måste göra en ny sökning. Efter att ha inväntat Benita, som hämtade alla brickor och skålar, gick jag ner till Birgit och gjorde sökningen. Jag var tvungen att stanna kvar och dricka kaffe och låta henne få prata av sig. När jag gick verkade hon inte ha några större problem.
Under kvällen har jag mest testat min nya inspelningsbara HD-box, som Stefan monterade i lördags.
Det blir väl ytterligare lite TV innan det blir läggdags.
God natt på er!

Inga kommentarer: